תנאים והגבלות

תנאים והגבלות

אנו שמחים לארח אתכם בפלטפורמה המקוונת של חברת Boruvik ייעוץ ושיווק, חנות מקוונת המתמחה ביצירת אתרים, מיתוג דיגיטלי ושירותי שיווק דיגיטליים שונים. הסכם זה מייצג את ההבנה בינך, המבקר, הצופה והמשתמש באתר, לבין האתר בבעלות בורוביק ייעוץ ושיווק, הפועל תחת מספר העסקים הישראלי 025399205, הממוקם בתל אביב. הסכם זה מחייב מבחינה משפטית לכל הצדדים המעורבים. אנא קרא אותו ביסודיות ובעיון. כל משתמש באתר יכול לפנות להנהלת האתר בכל עת דרך לשונית "צור קשר" באתר כדי לבקש הבהרות לגבי התנאים וההגבלות.

תנאי שימוש תנאי השימוש הבאים מגדירים בין היתר את אופן השימוש באתר ואת הליך הזמנת המוצרים דרך האתר. אנא קרא אותם בעיון, שכן הם מהווים הסכם מחייב בינך לבין החברה. התנאים כתובים בלשון זכר מטעמי נוחות, אך הם חלים על זכרים ונקבות כאחד. השימוש שלך באתר מהווה הסכמתך לתנאים אלה ולכל תנאים נוספים המופיעים באתר בעת השימוש בו. אם אינך מסכים לאף אחד מהתנאים ו/או התנאים הנוספים באתר, אנא הימנע משימוש באתר בכל צורה שהיא, לרבות הרשמה, הצטרפות למועדון הלקוחות או רכישת מוצרים דרך האתר. במקרה של הנחיות סותרות הסותרות הסכם זה, הוראות הסכם זה יגבר. המונח "פעולה" בהסכם זה מתייחס לכל פעולה המתבצעת לצורך רכישת מוצר ו/או שירות המוצעים באתר. אם אתה קטין (מתחת לגיל 18) או זקוק לאישור מצד שלישי לביצוע כל פעולה משפטית, אתה מצהיר ומאשר שקיבלת את הסכמת ההורים, האפוטרופוסים או הצד השלישי הרלוונטי לבצע כל פעולה ולהשתמש באתר. לביצוע פעולות באתר, על כל משתמש להחזיק במייל וכרטיס אשראי הניתנים לעיבוד על ידי אחת מחברות האשראי הפועלות בישראל, החל מיום ביצוע הפעולה. פעולות באתר, לרבות מסירת פרטי כרטיס אשראי, אימותים ופעולות נוספות, יכולות להתבצע גם באמצעות הטלפון. את מספר הטלפון ושעות הפעילות תוכלו למצוא בסעיף "צור קשר" באתר. תנאים והגבלות אלו עשויים להשתנות מעת לעת, והחברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן, לשנות או לבטלם לפי שיקול דעתה הבלעדי. אנא הקפד להישאר מעודכן בתנאי ההסכם. בכל מקום בו מוזכרת החברה בהסכם זה, היא מתייחסת גם לנציגיה.

אבטחת מידע החברה נוקטת באמצעי הזהירות המרבית על מנת להגן על סודיות פרטי הלקוח ופרטיות המשתמש, תוך הטמעת מערכות ונהלים מתקדמים לאבטחת מידע, לרבות שימוש בפרוטוקול SSL להצפנת נתונים ואמצעים נוספים. כל הנתונים המוזנים על ידי המשתמשים למערכת המחשוב של האתר אינם נשמרים באתר אלא מועברים לחברת צד שלישי לעיבוד כרטיסי אשראי העומדת בתקני PCI של חברות כרטיסי האשראי. במקרים שאינם בשליטתה או הנובעים מכוח עליון, החברה לא תישא באחריות לכל נזק, ישיר או עקיף, שייגרם ללקוחות או לכל משתמש אחר עקב אובדן או שימוש בלתי מורשה בנתונים.

החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר לכל מטרה מלבד זו שלשמה נמסר. כמו כן החברה מתחייבת שלא להעביר את פרטי הלקוחות לצד שלישי (למעט חברות כרטיסי אשראי) ללא הסכמתם.

ביטול הזמנה לא ניתן לבטל הזמנות לשירותים לאחר ביצוע ההזמנה והתהליך החל. קורסים דיגיטליים שנרכשו לא ניתנים לביטול או החזר כספי מרגע התשלום. כל הביטולים כפופים לחוק הגנת הצרכן הישראלי משנת 1981 ולתקנותיו, לפי העניין. ביטול הזמנה יתאפשר רק טלפונית בצירוף הסבר סיבת ההחזר. ביטול הזמנה יהיה כפוף לתנאים המפורטים להלן ובכפוף לחוקים החלים.

זכויות יוצרים האתר ותכניו, לרבות עיצוב האתר, גרפיקה, איורים, מוזיקה, תצלומים, תמונות, מפות, קטעי וידאו, קטעי אודיו, טקסט וחומרים נוספים מוגנים על ידי חוקי זכויות היוצרים של מדינת ישראל, זכויות יוצרים בינלאומיות, וכן חוקי זכויות היוצרים של מדינות אחרות. המשתמשים אינם רשאים לבצע שינויים, להעתיק, לפרסם, להפיץ, לשדר, להציג, לשכפל, לתת רישיון משנה, ליצור יצירות נגזרות או למכור כל חלק מהמידע באתר ללא אישור מפורש בכתב מהחברה. כל זכויות הקניין הרוחני, לרבות זכויות יוצרים, עיצובים, צילומים, סודות מסחריים ושיטות מסחריות, שייכות לחברה בלבד. זכויות אלו חלות על נתוני האתר לרבות רשימת המוצרים, תיאורי המוצרים ועיצובי התכשיטים וכל שאר הפרטים הקשורים להפעלתו. כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים באתר ללא הסכמה מראש ובכתב אסור בהחלט. כל סימן מסחר (רשום או לא) הוא רכושה של החברה בלבד. לא ניתן להשתמש בהם ללא הסכמה מראש ובכתב של החברה.

זכויות הקניין הרוחני של החברה, לרבות זכויות יוצרים, עיצובים, צילומים, סודות מסחריים ושיטות מסחריות, הינן רכושה הבלעדי. זכויות אלו חלות על הנתונים באתר לרבות רשימת המוצרים, תיאורי המוצרים, עיצובי התכשיטים וכל שאר הפרטים הקשורים להפעלתו. כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים באתר ללא הסכמה מראש ובכתב של החברה אסור בהחלט.

החברה נוקטת בכל אמצעי הזהירות על מנת להבטיח שהמידע והפרטים באתר יהיו מדויקים ומלאים ככל האפשר. עם זאת, עלולות להיווצר אי התאמות בין התמונות המוצגות באתר לבין המוצרים בפועל, והחברה אינה מקבלת כל אחריות על אי התאמות כאמור. בכל מקרה, החברה לא תישא באחריות לכל נזק העולה על שווי המוצר הנרכש, ובפרט, לא לנזקים תוצאתיים או עקיפים.

תמונות המוצרים של האתר הינן להמחשה בלבד, וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר לבין המוצרים בפועל. החברה והנהלת האתר אינם אחראים לאי התאמה בין התמונות למוצרים בפועל. בכל המקרים, החברה אינה אחראית לכל אחריות הנובעת מאי-התאמות כאמור.

החברה עושה את מירב המאמצים לוודא שהמידע המוצג באתר מדויק ומלא. עם זאת, יתכן וייתכנו אי דיוקים או שגיאות, והחברה, הנהלת האתר או מי מטעמם לא יהיו אחראים לכל בעיה או התחייבות הנובעת מהם. השימוש באתר נעשה על אחריות המשתמש בלבד, ומובהר כי החברה אינה אחראית לכל שימוש בלתי מורשה, מזיק, שגוי או הונאה בכרטיס האשראי המשמש לביצוע פעולה באתר. החברה לא תישא באחריות לכל נזק, ישיר, עקיף, תוצאתי או מקרי, הנובע מגישה לאתר והשימוש בו, או עקב כל מניעת גישה או שימוש, מכל סיבה שהיא (לרבות אחריות חוזית או נזיקית). השימוש באתר הינו באחריות המשתמש בלבד, ומצוין במפורש כי החברה אינה אחראית לכל מידע שהועלה על ידי משתמשים חיצוניים. החברה אינה אחראית לכל נזק, לרבות נזקים הנגרמים על ידי וירוסים, שגיאות תוכנה, או כל סוג של תקלות טכנולוגיות, לציוד המחשב של המשתמש או לרכוש אחר שייגרם כתוצאה מגישה, גלישה או שימוש באתר.

השירות באתר ניתן "כמות שהוא"

האתר, במלואו, לרבות כל המידע הכלול בו והתוכנה העומדת בבסיסו, מוצע לציבור "כמות שהוא". בעוד שהחברה שואפת שהמידע יהיה מדויק ומדויק, ייתכן שהמידע אינו שלם, וייתכנו טעויות טכניות או אחרות במידע. החברה אינה אחראית לאי דיוקים או טעויות במידע. החברה מבהירה כי המידע באתר הינו למטרות כלליות והסברתיות בלבד ואינו מהווה המלצה, חוות דעת או הצעה לרכישת מוצר כלשהו או מתן שירות כלשהו. לפיכך, המשתמש מאשר ומסכים כי כל הסתמכות על אמירות, ביטויים, דעות או כל מידע אחר המוצג באתר נעשית על פי שיקול דעתו ובאחריותו הבלעדית של המשתמש. במקרה של טעות במחיר מוצר או שירות, טעות כאמור לא תחייב את החברה, ובכל מקרה, המחיר בחנויות החברה יגבר. ייתכן שחלק מהמידע מקורו מצדדים שלישיים. החברה אינה אחראית למידע כאמור ואינה ערבה לדיוק שלו. האחריות הבלעדית היא של צדדים שלישיים או על המשתמש. תכונות, דגמים, עיצובים, צבעים או מראה המוצרים המוצגים באתר, לרבות כל תמונה או ייצוג של מוצר, הינם להמחשה בלבד אלא אם צוין אחרת במפורש. החברה נוקטת באמצעי זהירות סבירים לאבטחת האתר ועושה כל מאמץ לספק שביעות רצון לקוחות. עם זאת, החברה אינה מתחייבת כי השירות באתר יהיה ללא הפרעות, מאובטח, נקי משגיאות או חסין בפני גישה בלתי מורשית למחשבי האתר, נזקים, תקלות, לרבות תקלות חומרה, תוכנה או קווי תקשורת, הנגרמים עקב שירות. ספקים ואחרים.

שׁוֹנִים

האתר עשוי לכלול קישורים או הפניות לאתרים שאינם מופעלים על ידי החברה. החברה אינה אחראית לאתרים מקושרים, וקישור לאתר כלשהו אינו מרמז על המלצה על אותו אתר. הקישורים ניתנים אך ורק לנוחות ולמידע של המשתמשים. החברה שומרת לעצמה את הזכות הבלעדית להפסיק לאלתר את השימוש של משתמש באתר, בכל עת, בו הפר המשתמש תנאי שימוש אלה או פעל באופן בלתי סביר או בלתי ראוי באתר. במקרים כאמור, החברה לא תישא באחריות לכל הפסד, הוצאה או נזק, לרבות עוגמת נפש, שייגרמו למשתמש.

משתמש המספק את פרטיו האישיים באתר עושה זאת על פי שיקול דעתו ורצונו החופשי, מבלי להטיל כל התחייבות על החברה. החברה שומרת לעצמה את הזכות למנוע גישה לאתר זה או כל חלק ממנו מכל משתמש על פי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת.

הפרשי מחיר עשוי להתקיים בין האתר לחנויות החברה. החברה שומרת לעצמה את הזכות לעמוד על זכויותיה על פי תנאי שימוש אלה כלפי כל צד שלישי, ככל שתמצא לנכון, ללא כל התחייבות מצד החברה לפרסם הודעה על פעולה כאמור באתר.

מועדון לקוחות לא ניתן לממש באתר. המידע האישי שימסר בעת ההרשמה לניוזלטר יישאר בידי בורוביק ייעוץ ושיווק, או נציג מורשה על ידם, אשר יעשה בו שימוש אך ורק לצורך יצירת קשר עם לקוחות, ניהול ותפעול מועדון הלקוחות של האתר וניהול דואר אלקטרוני. או שיווק ב-SMS.

חוק וסמכות שיפוט

החוק המסדיר את הזמנתך והסכם זה הינו הדין הישראלי באופן בלעדי. סמכות השיפוט לכל עניין או מחלוקת נתונה אך ורק לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב.

יצירת קשר

כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

Contact Us

?Any Help

X

להשארת פרטים

X